שגריר חמאס באיראן: אם ישראל תגיב, נגיב במאות רקטות

מוטי סבן No Comments on שגריר חמאס באיראן: אם ישראל תגיב, נגיב במאות רקטות

לקראת אירועי "יום הנכסה" ביום שישי הקרוב במסגרתו תתקיים צעדת "המיליון" אל עבר הגדר. שגריר חמאס באיראן מאיים: אם ישראל תגיב נגיב בירי מאות טילים | דריכות רבה במערכת הביטחון לקראת יום שישי

10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יום שישי הקרוב יהיה המבחן השני של חמאס בו הוא יוציא לפועל את תהלוכת המיליון לירושלים במסגרת "יום הנכסה", בדומה לאירועי "יום הנכבה" והעברת השגרירות צפויות להיות התפרעויות המוניות על הגדר, מה שיכול להביא תגובה ישראליץ תקיפה בדיוק כמו בפעם הקודמת.

חמאס וישראל כרגע אינם מעוניינים בהדרדרות האזור אך מי שדוחף לדרדר את האזור למלחמה זאת איראן, המממנת העיקרית של חמאס, האינטרס האיראני הוא להעסיק את ישראל בגבול הדרומי ובזמן הזה להתבסס משמעותית בסוריה.

לא סתם יצאה הודעה חריפה מאוד מחמאס אבל דווקא בזור איראן, שגריר חמאס באיראן אומר היום (שני) כי אם ישראל תגיב לצעדת המיליון ביום הנכסה החמאס יגיב בשיגור של מאות רקטות לשטח ישראל.

"יום הנכסה" הוא יום הזיכרון להפסדם של מדינות ערב במלחמת ששת הימים, מצרים ירדן סוריה ועיראק ועוד לוחמים ממדינות שונות יצאו למלחמה בישראל, ישראל יצאה למתקפת מנע חיסלה את חיל האוויר המצרי וכבשה את ירושלים המזרחית יהודה ושומרון רמת הגולן וחצי האי סיני, מאז היום נקבע באומה הערבית כיום של הפסד.

צילום: פלאש90)



0 תגובות